Kod pocztowy i adres
  • Adres : Falcão, Ribeira de Nisa, Portalegre, Portalegre, Portugal
  • Kod pocztowy : 7300-427
  • W regionie 1 : Portugal
  • W regionie 2 : Portalegre
  • W regionie 3 : Portalegre
  • W regionie 4 : Ribeira de Nisa
  • Kraj : Portugalia
  • Kod regionu (ISO2) : : PT-12
  • Język : : Portuguese (PT)
  • Strefa czasowa : : Europe/Lisbon
  • Uniwersalny czas koordynowany : : UTC
  • Czas letni : : Yes (Y)
  • Falcão, Ribeira de Nisa, Portalegre, Portalegre, Portugal, Kod pocztowy : 7300-427,Znajduje się w ,Ribeira de Nisa,Portalegre,Portalegre,Portugal Portugalia
Mapa